163/07.03.2019 Hotărîre privind modificarea punctului 12 din Hotărîrea Guvernului nr.1167/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire şi plată a ajutorului social
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Î R E
privind modificarea punctului 12 din Hotărîrea Guvernului
nr.1167/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire
la modul de stabilire şi plată a ajutorului social
nr. 163 din 07.03.2019
(în vigoare 08.03.2019)
Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 93 art. 176 din 08.03.2019
* * *
În temeiul art.7 alin.(3) din Legea nr.133/2008 cu privire la ajutorul social (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2008, nr.179, art.625), Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
1. Punctul 12 din Hotărîrea Guvernului nr.1167/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire şi plată a ajutorului social (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2008, nr.189, art.1173) va avea următorul cuprins:
“12. La 1 aprilie 2019 se indexează nivelul venitului lunar minim garantat în mărime de 3,0%, reieşind din creşterea anuală a indicelui preţurilor de consum pentru anul precedent, şi după indexare constituie 1056 lei.”
2. Prezenta hotărîre intră în vigoare la data publicării.
| PRIM-MINISTRU | Pavel FILIP |
| Contrasemnează: | |
| Ministrul sănătăţii, | |
| muncii şi protecţiei sociale | Silvia Radu |
| Ministrul finanţelor | Ion Chicu |
| Nr.163. Chişinău, 7 martie 2019. | |