Hotărâre nr. 187 din 22.09.2021
privind modificarea punctului 1/2 din Hotărârea Guvernului nr.1167/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire şi plată a ajutorului social
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Â R E
privind modificarea punctului 12 din Hotărârea Guvernului nr.1167/2008
pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire
şi plată a ajutorului social
nr. 187 din 22.09.2021
(în vigoare 01.10.2021)
Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 226-229 art. 417 din 24.09.2021
* * *
În temeiul art.7 alin.(3) din Legea nr.133/2008 cu privire la ajutorul social (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2008, nr.179, art.625), cu modificările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
1. Punctul 12 din Hotărârea Guvernului nr.1167/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire şi plată a ajutorului social (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2008, nr.189, art.1173), cu modificările ulterioare, va avea următorul cuprins:
"12. Având în vedere rata inflaţiei înregistrată în primul semestru al anului 2021 în valoare de 3,86%, de la 1 octombrie 2021 nivelul venitului lunar minim garantat se indexează cu coeficientul de indexare de 1,0386 şi după indexare constituie 1196 lei.".
2. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 octombrie 2021.
| PRIM-MINISTRU | Natalia GAVRILIŢA |
| Contrasemnează: | |
| Ministrul muncii | |
| şi protecţiei sociale | Marcel Spatari |
| Ministrul finanţelor | Dumitru Budianschi |
| Nr.187. Chişinău, 22 septembrie 2021. | |