BIZLEXLegislația Republicii Moldova
Hotărâri

219/29.04.2015 Hotărîre cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010

Tipul documentului
Hotărâri
Data adoptării
29.04.2015

GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA

H O T Ă R Î R E

cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea

Guvernului nr. 165 din 9 martie 2010

nr. 219  din  29.04.2015

 (în vigoare 01.05.2015) 

Monitorul Oficial al R.Moldova nr. 105-109 art. 230 din 01.05.2015

* * *

În conformitate cu prevederile articolului 12 din Legea salarizării nr.847-XV din 14 februarie 2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

Punctul 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010 “Cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările şi completările ulterioare, va avea următorul cuprins:

“1. Începînd cu 1 mai 2015, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi), se stabileşte în mărime de 11,25 lei pe oră, sau 1900 lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună”.