219/29.04.2015 Hotărîre cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Î R E
cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea
Guvernului nr. 165 din 9 martie 2010
nr. 219 din 29.04.2015
(în vigoare 01.05.2015)
Monitorul Oficial al R.Moldova nr. 105-109 art. 230 din 01.05.2015
* * *
În conformitate cu prevederile articolului 12 din Legea salarizării nr.847-XV din 14 februarie 2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
Punctul 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010 “Cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările şi completările ulterioare, va avea următorul cuprins:
“1. Începînd cu 1 mai 2015, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi), se stabileşte în mărime de 11,25 lei pe oră, sau 1900 lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună”.
| PRIM-MINISTRU | Chiril GABURICI |
|
Contrasemnează: |
|
| Viceprim-ministru, | |
| ministrul economiei | Stephane Christophe Bride |
| Ministrul muncii, protecţiei | |
| sociale şi familiei | Ruxanda Glavan |
| Nr.219. Chişinău, 29 aprilie 2015. | |