242/26.04.2017 Hotărîre cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Î R E
cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea
Guvernului nr.165 din 9 martie 2010
nr. 242 din 26.04.2017
(în vigoare 28.04.2017)
Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 134-143 art. 321 din 28.04.2017
* * *
În conformitate cu prevederile articolului 12 din Legea salarizării nr.847-XV din 14 februarie 2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
Punctul 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010 “Cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările şi completările ulterioare, va avea următorul cuprins:
“1. Începînd cu 1 mai 2017, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi) se stabileşte în mărime de 14,09 lei pe oră, sau 2380 de lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună.”
| PRIM-MINISTRU | Pavel FILIP |
| Contrasemnează: | |
| Viceprim-ministru,ministrul economiei | Octavian Calmîc |
| Ministrul muncii, protecţiei sociale şi familiei | Stela Grigoraş |
| Nr.242. Chişinău, 26 aprilie 2017. |