Hotărâre nr. 142 din 09.03.2022
pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Â R E
pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010
cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real
nr. 142 din 09.03.2022
(în vigoare 01.04.2022)
Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 68-71 art.178 din 11.03.2022
* * *
În temeiul art.12 din Legea salarizării nr.847/2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
1. Punctul 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările ulterioare, va avea următorul cuprins:
"1. Începând cu 1 aprilie 2022, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi) se stabileşte în mărime de 20,71 lei pe oră, sau 3 500 de lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună."
2. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 aprilie 2022.
| PRIM-MINISTRU | Natalia GAVRILIŢA |
| Contrasemnează: | |
| Ministrul muncii | |
| şi protecţiei sociale | Marcel Spatari |
| Ministrul economiei | Sergiu Gaibu |
| Nr.142. Chişinău, 9 martie 2022. | |