BIZLEXLegislația Republicii Moldova
Hotărâri

Hotărâre nr. 142 din 09.03.2022

pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real

Tipul documentului
Hotărâri
Data adoptării
09.03.2022

GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA

H O T Ă R Â R E

pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010

cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real

nr. 142  din  09.03.2022

 (în vigoare 01.04.2022) 

Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 68-71 art.178 din 11.03.2022

* * *

În temeiul art.12 din Legea salarizării nr.847/2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările ulterioare, Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Punctul 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările ulterioare, va avea următorul cuprins:

"1. Începând cu 1 aprilie 2022, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi) se stabileşte în mărime de 20,71 lei pe oră, sau 3 500 de lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună."

2. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 aprilie 2022.