15/19.01.2009 Hotărîre privind stabilirea cuantumului salariului minim pe ţară
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Î R E
privind stabilirea cuantumului salariului minim pe ţară
nr. 15 din 19.01.2009
(în vigoare 01.01.2009)
Monitorul Oficial nr.10-11 art.43 din 23.01.2009
* * *
Abrogat: 18.07.2014
Hotărîrea Guvernului nr.550 din 09.07.2014
În conformitate cu prevederile Legii nr.1432-XIV din 28 decembrie 2000 privind modul de stabilire şi reexaminare a salariului minim (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2001, nr.21-24, art.79) cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
1. Se stabileşte, cu începere de la 1 ianuarie 2009, salariul minim pe ţară în cuantum de 600 lei lunar pentru un program complet de lucru de 169 de ore (în medie pe lună), ceea ce reprezintă 3,55 lei pe oră.
În cazul în care programul de muncă este, potrivit legii, mai mic de 40 de ore pe săptămînă, salariul minim orar se calculează de către agenţii economici prin raportarea salariului minim lunar, prevăzut în prezentul punct, la numărul mediu de ore lunar, potrivit programului legal de lucru aprobat.
2. Se abrogă Hotărîrea Guvernului nr.575 din 24 mai 2007 “Privind stabilirea cuantumului salariului minim pe ţară” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2007, nr.74-77, art.608).
| PRIM-MINISTRU | Zinaida GRECEANÎI |
Contrasemnează: |
|
| Prim-viceprim-ministru, | |
| ministrul economiei şi comerţului | Igor Dodon |
Chişinău, 19 ianuarie 2009. |
|
| Nr.15. |