BIZLEXLegislația Republicii Moldova
Hotărâri

232/24.04.2019 Hotărîre pentru modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real

Tipul documentului
Hotărâri
Data adoptării
24.04.2019

GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA

H O T Ă R Î R E

pentru modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165/2010

 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real

nr. 232  din  24.04.2019

 (în vigoare 26.04.2019) 

Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 148-158 art. 265 din 26.04.2019

* * *

În conformitate cu articolul 12 din Legea salarizării nr.847/2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Punctul 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219) va avea următorul cuprins:

“1. Începînd cu 1 mai 2019, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi) se stabileşte în mărime de 16,42 lei pe oră, sau 2775 lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună.”

2. Prezenta hotărîre intră în vigoare la data publicării.