299/23.04.2014 Hotărîre cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Î R E
cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului
nr.165 din 9 martie 2010
nr. 299 din 23.04.2014
(în vigoare 25.04.2014)
Monitorul Oficial nr.99-102 art.317 din 25.04.2014
* * *
În conformitate cu prevederile articolului 12 din Legea salarizării nr.847-XV din 14 februarie 2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
Punctul 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010 “Cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările şi completările ulterioare, va avea următorul cuprins:
“1. Începînd cu 1 mai 2014, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi), cu excepţia ramurii agriculturii şi silviculturii, se stabileşte în mărime de 9,77 lei pe oră, sau 1650 lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună.
Pentru angajaţii din ramura agriculturii şi silviculturii, cuantumul minim garantat al salariului se stabileşte în mărime de 9,23 lei pe oră, sau 1560 lei pe lună”.
| PRIM-MINISTRU | Iurie LEANCĂ |
| Contrasemnează: | |
| Viceprim-ministru, ministrul economiei | Valeriu Lazăr |
| Ministrul muncii, protecţiei sociale şi familiei | Valentina Buliga |
| Chişinău, 23 aprilie 2014. | |
| Nr.299. |