396/25.04.2018 Hotărîre cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Î R E
cu privire la modificarea punctului 1 din Hotărîrea
Guvernului nr. 165 din 9 martie 2010
nr. 396 din 25.04.2018
(în vigoare 27.04.2018)
Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 133-141 art. 438 din 27.04.2018
* * *
În conformitate cu prevederile art.12 din Legea salarizării nr.847-XV din 14 februarie 2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
Punctul 1 din Hotărîrea Guvernului nr.165 din 9 martie 2010 “Cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările şi completările ulterioare, va avea următorul cuprins:
“1. Începînd cu 1 mai 2018, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi) se stabileşte în mărime de 15,44 lei pe oră, sau 2610 lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună.”
| PRIM-MINISTRU | Pavel FILIP |
Contrasemnează: |
|
| Ministrul sănătăţii, | |
| muncii şi protecţiei sociale | Svetlana Cebotari |
| Ministrul economiei | |
| şi infrastructurii | Chiril Gaburici |
| Nr.396. Chişinău, 25 aprilie 2018. | |