Hotărâri
513/01.06.2005 Hotărîre cu privire la aprobarea completării ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.1593 din 29 decembrie 2003
Hotărîre cu privire la aprobarea completării ce se
operează în Hotărîrea Guvernului nr.1593 din 29 decembrie 2003
Nr.513 din 01.06.2005
Monitorul Oficial al R.Moldova nr.80-82/553 din 10.06.2005
* * *
Abrogat: 01.07.2016
Hotărîrea Guvernului nr.837 din 06.07.2016
Guvernul HOTĂRĂŞTE: 1. Se aprobă completarea ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.1593 din 29 decembrie 2003 "Despre aprobarea Regulamentului privind salarizarea angajaţilor din instituţiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală" (se anexează). 2. Cheltuielile ce ţin de punerea în aplicare a prezentei hotărîri vor fi acoperite în limita mijloacelor contractate cu Compania Naţională de Asigurări în Medicină şi din alte surse de venit ale instituţiilor medico-sanitare publice, în limita cotelor maxime pentru remunerarea muncii. PRIM-MINISTRU Vasile TARLEV Contrasemnează: Ministrul economiei şi comerţului Valeriu Lazăr Ministrul finanţelor Zinaida Grecianîi Ministrul sănătăţii şi protecţiei sociale Valerian Revenco Chişinău, 1 iunie 2005. Nr.513. Aprobată prin Hotărîrea Guvernului nr.513 din 1 iunie 2005 Completarea ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.1593 din 29 decembrie 2003 Lit.g) a punctului 12 din Regulamentul privind salarizarea angajaţilor din instituţiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.1593 din 29 decembrie 2003 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2004, nr.6-12, art.65) cu modificările ulterioare, se completează cu un alineat nou cu următorul cuprins: "Personalului medical de specialitate din spitale, dispensare, secţii de ftiziopneumologie, indiferent de funcţia pe care o ocupă, medicilor din secţiile morfopatologie (anatomopatologie), pentru munca prestată în condiţii de risc major pentru sănătate, i se stabileşte un spor la salariu în mărime de 10 la sută din salariul tarifar (de funcţie) pentru fiecare an de muncă. Cuantumul maxim al sporului la salariu nu va depăşi: de la 1 mai 2005 - 20 la sută din salariul tarifar (de funcţie); de la 1 ianuarie 2006 - 30 la sută din salariul tarifar (de funcţie); de la 1 ianuarie 2007 - 40 la sută din salariul tarifar (de funcţie), iar personalului antrenat nemijlocit la profilaxia şi combaterea SIDA - în mărime de 10 la sută din salariul tarifar (de funcţie) pentru fiecare an lucrat, totodată, cuantumul maxim al sporului la salariu nu va depăşi 60 la sută".