87/25.01.2006 Hotărîre cu privire la aprobarea modificării ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.19 din 4 ianuarie 2006
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Î R E
cu privire la aprobarea modificării ce se operează în
Hotărîrea Guvernului nr.19 din 4 ianuarie 2006
nr. 87 din 25.01.2006
(în vigoare 27.01.2006)
Monitorul Oficial al R.Moldova nr.16-19 art.108 din 27.01.2006
* * *
Guvernul HOTĂRĂŞTE:
Se aprobă modificarea ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.19 din 4 ianuarie 2006 “Privind majorarea salariilor angajaţilor din sectorul bugetar” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.9-12, art.55) (se anexează).
| PRIM-MINISTRU | Vasile TARLEV |
Contrasemnează: |
|
| Ministrul economiei şi comerţului | Valeriu Lazăr |
Chişinău, 25 ianuarie 2006. |
|
| Nr.87. |
Aprobată
prin Hotărîrea Guvernului
nr.87 din 25 ianuarie 2006
MODIFICAREA
ce se operează în Hotărîrea Guvernului nr.19 din 4 ianuarie 2006
Anexa nr.8 la Hotărîrea Guvernului nr.19 din 4 ianuarie 2006 “Privind majorarea salariilor angajaţilor din sectorul bugetar” (varianta în limba de stat) (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr.9-12, art.55) va avea următorul cuprins:
|
“Anexa nr.8 la Hotărîrea Guvernului nr.19 din 4 ianuarie 2006 Salariile de funcţie de calcul pentru militari, efectivul de trupă şi corpul de comandă din organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice |
|||
| Categoria de salarizare | Salariul de funcţie lunar, lei | Categoria de salarizare | Salariul de funcţie lunar, lei |
| 9 | 191 | 17 | 316 |
| 10 | 196 | 18 | 348 |
| 11 | 202 | 19 | 383 |
| 12 | 221 | 20 | 421 |
| 13 | 231 | 21 | 463 |
| 14 | 253 | 22 | 505 |
| 15 | 262 | 23 | 548 |
| 16 | 288 | ||
|
Notă. În conformitate cu punctul 2 al Hotărîrii Guvernului nr.1475 din 30 decembrie 2004 “Privind stabilirea salariului minim pe ţară şi majorarea salariilor pentru unele categorii de angajaţi din sectorul bugetar” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2004, nr.1-4, art.20), cu modificările şi completările ulterioare, salariaţilor ale căror salarii, conform prezentei anexe, sînt mai mici de 200 lei lunar, li se plăteşte diferenţa dintre ele şi salariul în mărime de 200 lei.” |
|||