Hotărâre nr. 922 din 22.12.2020
pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
H O T Ă R Â R E
pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea
Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul
minim garantat al salariului în sectorul real
nr. 922 din 22.12.2020
(în vigoare 24.12.2020)
Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 359 art. 1082 din 24.12.2020
* * *
În temeiul art.12 din Legea salarizării nr.847/2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările ulterioare, Guvernul
HOTĂRĂŞTE:
1. Punctul 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările ulterioare, va avea următorul cuprins:
"1. Începând cu 1 ianuarie 2021, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi) se stabileşte în mărime de 17,37 lei pe oră, sau 2935 de lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună."
2. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.
| PRIM-MINISTRU | Ion CHICU |
| Contrasemnează: | |
| Ministrul sănătăţii, | |
| muncii şi protecţiei sociale | Viorica Dumbrăveanu |
| Ministrul economiei | |
| şi infrastructurii | Anatol Usatîi |
| Nr.922. Chişinău, 22 decembrie 2020. | |