BIZLEXLegislația Republicii Moldova
Hotărâri

Hotărâre nr. 922 din 22.12.2020

pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real

Tipul documentului
Hotărâri
Data adoptării
22.12.2020

GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA

H O T Ă R Â R E

pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea

Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul

minim garantat al salariului în sectorul real

nr. 922  din  22.12.2020

 (în vigoare 24.12.2020) 

Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 359 art. 1082 din 24.12.2020

* * *

În temeiul art.12 din Legea salarizării nr.847/2002 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2002, nr.50-52, art.336), cu modificările ulterioare, Guvernul

HOTĂRĂŞTE:

1. Punctul 1 din Hotărârea Guvernului nr.165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2010, nr.35, art.219), cu modificările ulterioare, va avea următorul cuprins:

"1. Începând cu 1 ianuarie 2021, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizaţii, instituţii cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate şi forma de organizare juridică, în continuare – unităţi) se stabileşte în mărime de 17,37 lei pe oră, sau 2935 de lei pe lună, calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore pe lună."

2. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.