BIZLEXLegislația Republicii Moldova
Cuprins
Ordine

Ordin nr.1534 din 27.12.2018 cu privire la aprobarea Listelor de verificare în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă

Tipul documentului
Ordine
Data adoptării
27.12.2018

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII, MUNCII
ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

O R D I N

cu privire la aprobarea Listelor de verificare

în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă

nr. 1534  din  27.12.2018

 (în vigoare 11.01.2019) 

Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 6-12 art. 63 din 11.01.2019

* * *

În temeiul art.7 din Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr.186/2008 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr.143-144 din 05.08.2008), al pct.36 din Hotărârea Guvernului nr.943/2018 pentru aprobarea Metodologiei privind controlul de stat în baza analizei riscurilor pentru domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr.416-422 din 09.11.2018) şi al pct.9 din Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.694/2017 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr.322-328 din 01.09.2017),

ORDON:

1. Se aprobă Listele de verificare în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, aferente controlului de stat efectuat de către autorităţile competente în domeniul siguranţei ocupaţionale, conform anexelor.

2. Listele de verificare în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă aprobate se vor publica în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, pe pagina web-oficială a autorităţilor competente în domeniul siguranţei ocupaţionale, Inspectoratului de Stat al Muncii şi în Registrul de stat al controalelor.

3. Prezentul ordin va intra în vigoare din momentul publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.

4. Controlul asupra executării prezentului ordin se atribuie conducătorilor autorităţilor competente în domeniul siguranţei ocupaţionale.

[Anexa nr.7 în redacţia Ordinului MSMPS nr.714 din 04.08.2020, în vigoare 27.09.2020]

[Anexa nr.7 introdusă prin Ordinul MSMPS nr.861 din 19.07.2019, în vigoare 28.09.2019]